07 april 2012

Ulovligheder!

Jeg har ikke opdateret længe, fordi jeg er på højskole i øjeblikket. Og så er jeg meget, meget presset på tid her i april.

Men jeg havde lige et par minutter til at surfe efter dip dye kjoler på Ebay og blev så lidt overrasket, da jeg pludselig faldt over en annonce med et par store billeder af mig selv i.
Hovsa, det har jeg vidst ikke givet tilladelse til.

Hvis de bare satte credits på, var det sådan set lige meget for mig. Jeg har jo selv lagt billederne ud på nettet. Jeg står bare lidt af, når det kommer til at fremstå som om, det er mig, der sælger.

Nu får de en vred mail. Pfft.

4 kommentarer:

Rina sagde ...

Æv at nogen bruger dine billeder, men smuk det er du :- )

Rina
http://tanke-univers.blogspot.com/

Survivre pour vivre sagde ...

Undskyld jeg bare sådan kommer og skriver til dig uden videre. Men jeg havde de samme smukke glitrende malene birger sandaler sidste år som nu er gået i stykker og jeg leder efter dem med lys og lygte og man kunne vel ikke være så heldig at du ikke længere vil have dine? Det var da et forsøg værd. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind... :-)

Isis sagde ...

Rina: Ih, hvor er du sød!

Survivre pour vivre:
Det gør ondt i hjertet at høre! Jeg ville være så ked af, hvis der skete mine noget. Jeg har virkelig haft et stort besvær med at få fat i dem, så jeg vil desværre ikke af med dem. Er ked af, at jeg ikke kan hjælpe dig. :-(

Modellen hedder Hilende, måske du kan være heldig på TS eller Ebay? (Der fandt jeg mine).

Refleksstick sagde ...

Jeg vil bare sige, at jeg virkelig er vild med din blog! Og jeg savner indlæg! Kh Marie (der meget sjældent kommenterer)

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder