23 januar 2012

Jeg har tilgivet Carletti

Når nu man er en lillebitte, ukendt og ligegyldig blogger, får man aldrig de dér fancy tilbud og PR-gaver, så når jeg endelig modtager noget, skal det dælme heller ikke hedde sig, at jeg lader som ingenting.

For et par uger siden købte vi en pakke pålægschokolade. Jeg glædede mig som et lille barn til en chokolademad, indtil den morgen jeg åbnede pakken, og den så således ud:



Jeg skrev til Carletti, at jeg synes, det var lidt øv - og i dag fik jeg så en fin beklagelse og en pakke good stuff. Helt sikkert!



Tak søde Carletti!

4 kommentarer:

Nat sagde ...

Uh, det gjorde vi engang med Toms Chokolade. Bedste undskyldnings-pakke ever! :D

Tina sagde ...

Hvilken email skrev du til? De svarer ikke på den jeg har forsøgt mig med nemlig..

Har en pakke, som dog ikke er smeltet sammen, men ellers ligner den med ulækker farve og grynet chokolade.. Pfft

Isis sagde ...

Tine:
Jeg skrev til carletti@carletti.dk, men:
De svarede heller ikke på min mail.
I stedet modtog jeg pakken her efter et par uger - sammen med et brev med deres beklagelser, så hvis du har skrevet til dem for nylig, så prøv at lade ventetiden komme dem til gode. :-)

Tina sagde ...

Jeg har bare ikke kunne vedhæfte billede af, hvordan min chokolade ser ud og jeg har heller ikke opggivet adresse.

Men så må jeg væbne mig med tålmodighed (jeg vil også have undskyld-chokolade :P)

Tak :)

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder