18 januar 2012

Coffee table books og en bloganbefaling

Jeg synes, idéen om at gæster lige kan sidde og bladre lidt i forskellige bøger, mens de venter på kaffen, er helt enormt hyggelig!
Derfor skraber jeg lidt forskellige bøger sammen til enhver smag - for det er nok egentlig begrænset, hvem andre end mig, der gider kigge i bøger om mode og designere.


I kender nok Influence af Mary-Kate og Ashley Olsen. Jeg har ønsket mig den temmelig længe, fordi jeg har hørt så meget godt om den - og den skuffer ikke med alle de fine billeder.
Jeg har også - i en pludselig indskydelse - købt My Milk Toof, en samling af billedserier af to små tænder på eventyr. Figurerne er utroligt opfindsomme, umiddelbare og uendeligt søde, og man bliver bare så glad af at læse deres små historier. Derudover ligger der et kæmpestort teknisk arbejde bag konceptet.
Hvis I ikke allerede kender My Milk Toof, så gør jer selv en tjeneste og besøg http://mymilktoof.blogspot.com/, hvor man kan følge dem. - Jeg er helt sikker på, at de to også kan få jer til at smile!



Ingen kommentarer:

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder