27 november 2011

Supertilbud på Essie!

Har I set det? Der er en del penge at spare på udgåede farver fra Essie.

28 kroner her:
Nicehair.dk

29 kroner her:
Billig-voks.dk

Jeg havde lyst at købe mig fattig derinde, men nøjsom som jeg er, bestilte jeg følgende fra Billig-voks.dk, som har et relativt lavt portogebyr og dag-til-dag-levering. Desuden sendte de min yndlingsslikkepind med i pakken! Det er ikke sidste gang, jeg handler der.

..Faktisk kunne jeg godt lige bruge et par farver mere.


(Shifting Power, Geranium, Ballet Slippers og First Base topcoat)

2 kommentarer:

Hanne sagde ...

Det er godt nok billigt og så får man slikkepind med oveni. Fedt :)

Isis sagde ...

Ja, det er virkelig lækker service! :-)

Nicehair har solgt dem billigt i noget tid, men nu da Billig-voks har fået fingre i lagerbeholdningen har det presset prisen ned. Jeg klager ikke!

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder