16 november 2011

Gaver og dagens

Jeg havde fødselsdag i går.
Vi tømte La Glace, drak chaiz, spiste ude et fancy't sted og fik et par kæmpestore chokoladebomber af muffins til natmad. Lige en fødselsdag efter mit hjerte - og så sammen med min eneste ene.
- Og jeg fik også nogle dejlige gaver.

Et kæmpestort, vamset halstørklæde.


Converse! Dem har jeg manglet længe.


Og et superfint guldkors fra Urban Outfitters. Jeg ønskede mig det meget - og også en kæde magen til med et peacetegn derfra, men den er tilsyneladende udsolgt.
Korset kom på med det samme - og så tog vi ud og fik noget rigtig dejlig mad.






(kjole ~ bikbok, blazer ~ h&m, halskæde ~ urban outfitters, heels ~ nine west, taske ~ chanel 2.55)

Åhh, jeg vil have mere fødselsdag! Det er min yndlingsting i hele verden.

Ingen kommentarer:

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder