03 oktober 2011

Reflektering over Moods lagersalg

Jeg har spenderet hele sidste uge på at glæde mig som et lille barn. Der skulle nemlig være lagersalg hos Moods i weekenden - en webshop med så lækre varer, at vi her i huset har lagt en del penge der i tidens løb.
Med deres egne ord ville man kunne finde de vildeste rester til de vildeste lagerpriser i weekendens største og vildeste lagersalg.

Jeg nåede dog at snakke med folk, der ankom til lagersalget før mig, som rent ud sagde, at det var noget bras. Jeg ville imidlertid af sted, da jeg jo havde glædet mig hele ugen, men jeg sørgede for at sænke mine forventninger til et passende niveau.
Det var bras. For det første var der næsten ingen varer. Og ingen af de lækre designerting og fede gadgets, som Moods ellers er kendt for. Det var tarvelige rester i ordets reneste forstand; ting jeg næppe ville overveje to gange på et kræmmermarked.
- Og så var hele balladen overstået på mindre end 10 minutter.

Selv min kæreste, som ingen aktier havde i udflugten overhovedet, og som bare var med i chaufførøjemed, var skuffet over udvalget.

En anden gang kan de for min skyld bare reservere et hjørne af deres showroom til nedsatte rester.
Herfra vil jeg bare erklære over for dem, der ikke kom af sted, at de bestemt ikke gik glip af noget. Det var ikke en gang køreturen værd.


I andre nyheder, har jeg ikke fået vist mine nye briller.
De fleste dage bruger jeg kontaktlinser, men dette er det første stel, jeg nogensinde rigtig har kunne lide, så jeg skal nok få dem brugt en masse. Har også kun ledt efter et i fem år.

Ingen kommentarer:

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder