30 september 2011

Jeg er vel en slags skade.

Jeg kan i hvert fald ikke få nok af ting, der glitrer, hvilket mine seneste skokøb nok også afslører.
Jeg jagtede disse fantastiske sandaler fra Malene Birger i månedsvis. Har været besat af at få fat på dem - og nu bor de endelig i mit walk-in. De har ikke været på endnu, men påtænker at de skal bruges til et bal i november. Sidst var jeg nemlig lidt træt af, at have meget høje sko på (der er mange trapper på sådan et slot!).

(Malene Birger Hilende sandaler - som glitrer og stråler som et helt skatkammer)

Og så måtte jeg have disse hæle fra Nine West i begge farver. Om ikke andet, så pynter de virkelig meget på skohylden; og jeg har længe manglet et par - øh - "neutrale" sorte pumps.





Nu vil jeg drage til Sydsjælland og fejre en dejlig dames fødselsdag!

2 kommentarer:

Callie sagde ...

Hvad er alle de baller, du render til, for noget? Jeg synes aldrig, jeg kommer til bal!:(

Isis sagde ...

Callie: Er kærester med en kadet. Så er man jo nødt til at mødes til en gang lancier fra tid til anden. ;-)

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder