29 september 2011

H&M Home

Jeg er lidt af en pelshykler. Jeg synes at pels er fantastisk og smukt - dog kun på dyrene. Omvendt er jeg storforbruger af fakefur - for det er så fint og blødt. Særligt i boligindretningen giver det et lækkert, skandinavisk præg.
Lige i øjeblikket er jeg besat af særligt lammeskind og træ.

Det eneste jeg bed mærke i, i mit nye H&Mkatalog var derfor disse pudebetræk til bare 79,95;-
Mon ikke de finder vej hjem i min sofa en af de nærmeste dage?
(Fine fakefur pudebetræk fra H&M Home - fås i hvid og naturfarvet)


(...Og nu lader jeg bare som ingenting. Undlader at kommentere faktum, at jeg ikke har opdateret Bohemish i snart tre måneder - thi tiden flyver af sted - og håber, at I intet opdager. Jeg har dog en hel del nye køb at indvie jer i.)

Ingen kommentarer:

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder