19 juni 2011

Jeg skal til bal om et par uger.

Og har måttet foretage et par livsnødvendige køb i den forbindelse, jo.

(Blå kjole fra Coast. Den var umulig at opstøve!)

Som sko til har jeg bestilt disse dejlige Pura Lopezhæle, som jeg har sukket over i årevis og nu endelig har en undskyldning for at købe.

Men så skulle vi ned og se Glyptotekets Kleopatraudstilling i dag, og kom til at gå i Birger Christensen på vej hjem. Og så stod disse her og så på mig med bedende øjne. Så nu ved jeg ikke, hvilke jeg skal vælge. Kommer ikke til at mangle guldsko i noget tid.

(Guldglitrende skønheder fra Miu Miu)

3 kommentarer:

jadoreblog sagde ...

Wow kjolen er jo bare så smuk :-)

LAURA HOLM sagde ...

enig den er så flot!(:

kig forbi:
www.lauraholm-insane.blogspot.com

Lene sagde ...

Skøøøne sko... hvor har du købt Pura Lopez skoene?

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder