07 maj 2011

W00psie!1

Jeg har været en nød til at opdatere, thi jeg har haft travlt.

Jeg fik aldrig flashet den dér H&M-sag, så den kommer her.


Den har ikke været på endnu, så tiden må vise, om det er en keeper.

Til gengæld fandt jeg en pailletbesat dipdye sag fra S'nob på et lagersalg i dag. Den er en lille størrelse for stor, men kunne ikke lade den hænge. Bilder mig ind, at jeg nok skal få den syet ind.

(En og anden trænger gevaldigt til sol)



Kjolen er sandfarvet i toppen med sorte pailletter og fader ud i blå og mørkeblå. Det er svært at fange på billeder, men meget fint synes jeg, i al beskedenhed.



Det var vidst også kjoler nok for nu ¿sí?

Ingen kommentarer:

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder