14 maj 2011

Se nu der, hvad katten har slæbt ind...

... flere pailletter!


(Mango Bronze Embellished Maxi)

Ja, én eller anden kom jo til at gå på Asos alligevel og med hjælp fra en sød UK lady, er denne basse, som jeg jo har sukket efter længe, kommet til Bohéme.

Det var meningen, at jeg ville bruge den til et sommerbryllup med langt, løst, bølget hår og selvfølgelig en bedre sommerkulør. Jeg havde én eller anden plan om at være sådan lidt Niobe fra Rome-agtig.

(Yndige Niobe som jeg forguder lidt. Okay, totalt meget.)


Jeg er en anelse i tvivl om, om det er en keeper. Den sidder udmærket, men jeg kan ikke helt finde ud af, hvordan jeg skal style den.
Der sker så meget på den at de fleste farver ville være for meget, brunt for brunt og guld for guld.

Det tygger jeg lige på - og beundrer den på bøjlen i første omgang.

Der er i øvrigt lommer i. Men det ser man heldigvis ikke rigtig. Er det ikke mærkeligt at sy lommer i sådan en kjole?
Og så er der voldsom mangel på lynlåsløsninger. Jeg kan love jer, at det var et ynkeligt syn, da jeg efter prøvningen stod med alt det tunge pailletstof delvist på og delvist trukket op over hovedet og kaldte på min kæreste, fordi jeg ikke selv kunne få den af.
Men den er fin alligevel!

1 kommentar:

JoannaSophiaCarmen sagde ...

Ej hvor er kjolen bare smuk!

Måske du har lyst til at kigge forbi min blog, og blive fast læser?
- www.joannanielsen.blogspot.com

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder