21 marts 2011

Tøset møhtjandise

Jeg har gået og planlagt så mange fine køb på det seneste, men efter en meget uventet dyrlægeregning i weekenden (vagtdyrlæger lægger 100% gebyr til prisen uden for åbningstid - hejhej, skattepenge!) - og en tandlægetid i morgen (garanteret hejhej, feriepenge!) må jeg hellere holde lidt lav profil på dankortfronten. Det nemmeste ville da også være, hvis jeg ikke allerede havde brugt af de forventede skattekroner.

Jeg har nemlig imidlertid købt en lille, fin netbook til studiebrug (who am I kidding - til blogging og Tetris i toget), til når jeg får sådan ét.



Den er pænere lyserød i virkeligheden:

(Den mest naturlige arbejdsstilling ved brug af elektroniske databehandlingsmaskiner)

3 kommentarer:

Sacha sagde ...

Meget naturlig stilling og helt igennem bekvem, et-fingersystemet er fantastisk :D

Sacha sagde ...

og fin nederdel.

Isis sagde ...

Det er udpræget godt for ryggen! ;-)

Og tak!

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder