26 marts 2011

Malerhjerne

Har lavet et par malerier på det seneste. Jeg har noget med hjorte i øjeblikket.
Det er mit 2. og 3. af slagsen, så jeg er ikke så øvet endnu, men det er blevet min nye aftenhobby.
Havde aldrig troet, at jeg ville falde for akrylmaling. Har altid været en blyant- og Photoshop kind of gal.

'Det er bare en hjort'
Her er en hjort, der har taget telefonen fra telefonboksen i baggrunden, som den anden hjort skal bruge. Der er også mulighed for, at de telefonerer indbyrdes. Yderligere en ballonræv, politivandmænd, der sorterer juice, juicebrikken selv og en tørstig fugl.


Nu har jeg heller ikke mere vægplads.
Jeg har i øvrigt været nede og snuppe H&M-kjolen, som jeg nævnte tidligere. Den vil blive flashet senere!

2 kommentarer:

Alexia's Blog sagde ...

og mig som der ELSKER hjorte! :) Gad godt have nogen hjortemalerier :)

Isis sagde ...

Årh. :-) Jeg vidste, jeg ikke var den eneste derude med hjortefetish.

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder