22 marts 2011

Jeg foretrækker de lange

Maxikjoler er ikke noget, man sådan lige får nok af herhjemme, så jeg er begyndt at overveje, hvilke jeg skal føje til samlingen i år.

Én der næsten er sikker, er denne fra H&Ms Bohemian Deluxe-linje til 149;-.
Det er jo et røverkøb! Nuvel, jeg er ingen Gisele, men jeg tror da alligevel, jeg vil lægge ruten forbi en af butikkerne i morgen og se, om den ikke sidder fint.


(H&M maxikjole til praktisk talt ingen penge)


Desuden har jeg længe haft hede drømme om denne pailletbesatte sag fra Mango. Desværre vil Asos ikke sende Mango til Danmark, men så må jeg finde på en plan B, for jeg kan dårligt undvære den til alle familiefesterne i år.

(Mango maxikjole - i øjeblikket nedsat til £89 på Asos.com)

3 kommentarer:

Litzy sagde ...

Er vild med den første... er bare ikke så god tror jeg når babs og nutte ikke har besluttet sig for at være fuldvoksne :(

Isis sagde ...

Nu er jeg jo selv udrustet med en ikke-eksisterende (nærmest indgroet!) barm. :-D Men jeg har ladet mig fortælle, at den er bedst til små babser.

Kan forestille mig, at den bliver meget vulgær ellers.

Litzy sagde ...

Hmm det lyder jo egentlig godt... uh fristende :)

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder