05 februar 2011

Jeg har fundet noget fantastisk

Men den skal lige runde mit mellemled i UK, så der går lidt tid, før den kommer hjem.
Min ebay-stalking har endelig båret frugt. Jeg har fundet en størrelse 10 (38) og håber på det bedste, da Karen Millen jo er ret småt i størrelsen. Jeg skulle nok have haft en 8'er (36).
Jeg kan dog ikke helt huske, hvad der passede bedst, da jeg prøvede den for flere måneder siden.


Mere om det når den kommer!

Jeg har virkelig været tørlagt for inspiration til indlæg de sidste par dage - og eftersom jeg selv hader blogs, der ikke kan finde ud af at opdatere jævnligt, undskylder jeg hjerteligt og lægger hjernen i blød.

1 kommentar:

bergholt sagde ...

Du -- eller en, der er glad for din blog -- har tilmeldt den til Modebevægelsens oversigt over danske modeblogs.

Det er med glæde, at vi netop har optaget Bohemish i vores katalog.

Du kan nu sætte et MB-logo på bloggen, hvis du har lyst.

http://modebevaegelsen.dk/logo-artwork

Vi leder for tiden efter kvalitetsmodebogs til vores featuresektion. Send os gerne en mail, hvis det er noget, du kunne være interesseret i.

Alt godt & velkommen ombord!

Kasper

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder