02 februar 2011

Hjemmekunst

Denne statement-plade holder ildere ude af vores dørløse rum.
I rummet er der walk-in og kontor, og da det blev (næsten) færdigt sidste weekend, vil jeg gerne vise det. Kameraet må dog pænt vente på næstkommende dagslys, da rummet ingen lamper har.
Her får I foreløbigt vores ene tæppehaj, Freja, som forsøger at tolke budskabet.



Skiltet er ægte DIY, som jo er blevet så populært. Gutten i refleksvest er mandens værk - og det tykke kræ til højre er frihånd a la Isis. Tænk at man kan have en hyggelig spånplade. Ikke at den originale brune farve ikke var flot.

1 kommentar:

Katrine Alberte sagde ...

Hahaha hvor er det fedt! Og hvor vildt at i har en iller?

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder