23 februar 2011

Elskede I også Carries blå kjole?

Jeg gjorde. Det var en vintagesag fra Emma Domb, hvilket jeg var vældig skuffet over at finde ud af.
Jeg skal nemlig til et par konfirmationer og et bryllup i år, så der ville være rig lejlighed til sådan en laber, blå sag.
(Carrie indvider sin nyindrettede lejlighed i Sex and the City the Movie i en vintagekjole fra Emma Domb)

Jeg faldt imidlertid over denne på Coast' hjemmeside i dag, som minder lidt om. Den kunne jeg nok godt finde på at købe til ovenstående events.

(Coast Mandy Dress til £150)

Patricia Field for the Home Shopping Network har også lavet et.. ja, rip-off, men jeg synes ikke kvaliteten ser udpræget lækker ud. Faktisk ligner den lidt et kostume. Ak ja.

(Patricia Field/HSN. Kjolen er udsolgt, men kan opstøves på Ebay.)

2 kommentarer:

kawaiicph sagde ...

Jeg så lige du søger Emma Domb vintage, jeg har den smukkeste Emma Domb aftenkjole elfenbensfarvet i brokadestof, bare skuldre og klassisk 50´er snit str.34-36 som jeg overvejer at sælge...

Isis sagde ...

Tak for henvendelsen. :-) Det er dog umiddelbart kun den kjole, som indlægget drejer sig om, jeg er interesseret i.

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder