14 februar 2011

Apropos det hele

Jeg har virkelig ikke fået opdateret ret meget på det seneste. Jeg har nemlig ikke rigtig noget at skrive om - og det er træls med en blog, der opdaterer bare for at opdatere, synes jeg.
Vi løber en højkulturel uge i møde. I morgen skal vi se Sort Samvittigheds 'Hvid Magi', som har potentiale til at blive en vidunderlig oplevelse. Anne Linnet og mælkematte pigespejdere med løbende eyeliner hitter altid stort i min bog.

(Efter fire år som kultfænomen træder det 11 kvinder store kunstnerkollektiv ’Sort Samvittighed’ nu op på Betty Nansens anneksscene Edison med teaterkoncerten ’Hvid Magi’ – en hyldest til Anne Linnet, men også til kunsten, kærligheden og kollektivet.
AOK.dk)


Jeg har i øvrigt fået min frakke - og er først og fremmest i ekstase over, at den passer perfekt, da jeg havde frygtet, den ville være for stor.
Dernæst fryder jeg mig voldsomt over, at jeg på blot en måneds tid har opdrevet og investeret i to stykker overtøj, som jeg har ledt efter længe.





Foruden Karen Millensagen, havde jeg nemlig i flere år ledt efter en lang kappe, som jeg jo fandt hos Malene Birger (hvor jeg af en eller anden grund ikke havde tænkt på at lede) forleden.

Nu har jeg overtøjsguf nok til et stykke tid. I realiteten mangler jeg ikke rigtig andet i garderoben end et par sorte heels, men det vil sandsynligvis ikke afholde mig fra at købe alt andet end netop det.

2 kommentarer:

Kathrin sagde ...

Den er rigtig flot til dig. Tillykke med den :)

Isis sagde ...

Tusind tak Kathrin! :-)

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder