30 januar 2011

A to the S to the O to the S

Så fik jeg tid til at prøve Asoskjolen - og den er superlaber.
Desværre er den meget stor i bryststykket, hvilket gør, at den sidder meget poset på billedet og bliver latterligt nedringet (deraf det skeptiske ansigtsudtryk). Den er imidlertid for meget alt-hvad-jeg-har-drømt-om-som-sommermaxikjole til at ryge retur. Stoffet er heldigvis ikke så gennemsigtigt, som det så ud på modellen.
Jeg spår, at den bliver rigtig fin, når den lige har været under nålen. Vil bruge den med de to store guldarmbånd fra Indiska.

(Maxikjole fra Asos til £18 på udsalg. Ret meget kjole for pengene!)

2 kommentarer:

Mariia-Isabella sagde ...

Du har vel ikke et link til den?? Den kunne være perfekt til et kommende bryllup jeg skal til..:) Kan nemlig ikke finde den derinde..
Dejligt du er tilbage på bloggeren.. Har savnet at læse dine skriblerier..:)

Isis sagde ...

Tak! Det er dejligt at være tilbage. :-)

Linket får du her:
http://www.asos.com/Asos/Asos-Kaftan-Sleeve-Plain-Chiffon-Maxi-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1075391&cid=5235&Rf-200=2&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=BottleGreen

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder