20 januar 2011

Sommer og salsa

Jeg sneg lige denne her ned i min Asos-kurv i morges. Den ville være vældig fin til sommer med guldbangles og løst hår.
Jeg håber, at jeg på én eller anden måde kan arbejde rundt om det gennemsigtige skørt, som har fået mig til at tøve med at bestille den.
På min færden rundt på siden stødte jeg på et par ret ækle ting. Smag og behag og alt det der, men nogle af de tingene er simpelthen for crazy. Jeg kan allerede mærke et nyt indlæg presse sig på.

(£18 på Asos.com)


Jeg har store intentioner om at få monteret denne her på min computer inden februar:

Omend ikke før jeg har fundet nogle nye pumps. Vi skal til salsa i aften - og de eneste heels jeg har, som ikke er for høje, er nogle gamle, kiksede peeptoes i pink ruskind (jeg elsker ruskind, men lige den kombination er ikke en vinder), som jeg købte i London for et par år siden.

Jeg har haft kig på disse fra Bianco, men har ikke fået taget mig sammen til at købe dem, hvilket hænger sammen med, at jeg synes, deres priser ofte er lidt pebrede i forhold til kvaliteten på skoene.
Nu har jeg fortrudt - og så er de selvfølgelig væk alle steder. Det er straffen for at være smånærig og antispontan. Fine er de dog!

(Rosie Pumps fra Bianco til 450;-)

Ingen kommentarer:

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder