29 januar 2011

Det går skidedårligt med shoppestoppet

Courtesy of min søde svigerfamilie var vi inde og høre Mozart og Sjostakovitj i koncertsalen til aften, hvilket var ret vidunderligt, selv for en kulturel amøbe som mig.

Inden da nåede jeg lige lidt hurtig og effektiv shopping. Foruden lidt basale småting som neglelak, denimleggings og tights, faldt jeg over et par ballerinaer i plæder fra H&M. Meget kan man sige om H&Ms plastiksko, men deres ballerinaer er smørbløde og dejlige at gå i til prisen.

(Flats fra H&M til 80;-)

Derudover fandt jeg en halskæde, der pulser af egyptian vibes. Den bliver fantastisk til lange, hvide maxikjoler til sommer.


Og det dér sommer, det er noget, jeg glæder mig til.

Ingen kommentarer:

Isis Ronja

Mit billede
NB: 'Bohéme' er vores lejlighed.

Alle min' veninder, alle min' veninder, alle min' veninder